Майбутні підприємці Херсона приділяють значну увагу бізнес-ідеям у сфері виробництва

Майбутні підприємці Херсона приділяють значну увагу бізнес-ідеям у сфері виробництва

22 лютого Херсонським міським фондом підтримки підприємництва у співпраці з Херсонським центром зайнятості проведено тренінг з циклу ділових ігор та моделювання ведення підприємницької діяльності з залученням інвестицій ”Marcet place” „Євроінтеграційна реорганізація  підприємців”.

      Моделі інновацій, запропоновані учасниками заходу та втілені у вигляді майбутніх підприємств, були сформовані з урахуванням потреб та очікувань споживачів. Акцентовано значну увагу на мобільність та поінформованість покупця, потребу індивідуального підходу до пропозиції та збереження конфіденційності інформації про споживача.

У заході прийняло участь 25 майбутніх підприємців та гостей заходу. Серед пріоритетних напрямів розвитку та моделювання підприємництва були сфера обслуговування та виробництво. Групи учасників тренінгу створили моделі власних підприємств та поклали свої ідеї у маркетингові матриці «Сanvas business».

Серед яскравих підприємницьких  пропозицій була бізнес-ідея з реалізації вирощеної живої риби та рибопродуктів «Королівська рибка». Причому учасники групи та автори ідеї на власному прикладі показали високу перспективу такої справи, адже мають досвід подібної бізнес діяльності.

Достатньо високу ефективність засвідчили автори ідеї з виробництва та продажу продукції з власної пекарні. Аналіз такої діяльності показав життєздатність створеної бізнес-моделі та її перспективу на відповідному ринку міста. Широкий спектр продукції пекарні, можливості її реалізації, з елементами індивідуального підходу до потреб споживача, викликав високу оцінку у групі та  можливостей отримання інвестицій для реалізації проекту.

     Проведення заходу створило атмосферу інноваційного підходу до планування бізнес-ідей, а учасникам дозволило отримати практику моделювання власної реальної підприємницької справи у ігровому конкурентному середовищі. Такий підхід дає можливість забезпечити впевненість майбутніх підприємців у власних можливостях та підвищити їх конкурентноздатність у сучасних умовах євроінтеграційних процесів України на шляху до світових ринків.

 

В технічному університеті майбутні підприємці моделювали перспективні бізнес-ідеї

22.11.2018

22 листопада в Херсонському національному технічному університеті відбулись заходи для майбутніх молодих підприємців з моделювання підприємницьких ініціатив для малого та середнього  бізнесу.

Учасниками заходу стали близько 50 студентів випускних курсів університету, а також студентів технічного коледжу, які в майбутньому планують  стати підприємцями.

 Згідно покрокових завдань тренінгу, майбутніми підприємцями були обмірковані та запропоновані власні моделі для започаткування малого підприємництва. Під час обговорень слухачам була надана сучасна інформація про останні європейські маркетологічні розробки, вітчизняну нормативну базу з розвитку підприємництва, форми та методи моделювання бізнесу «Market place» та «Сanvas business model».

Також було наголошено на соціальних та економічних аспектах розвитку підприємництва в Україні. У ролі експертів, які оцінювали бізнес-моделі, опрацьовані учасниками, виступили викладачі Вищу та діючий підприємець у сфері міжнародних економічних відносин Анастасія Ващенко.

Інноваційні ідеї, запропоновані учасниками заходу та оформлені у моделях майбутніх підприємств, були сформовані з урахуванням потреб та очікувань споживачів. Було акцентовано увагу на мобільність та поінформованість покупця, потребу ексклюзивності пропозиції та збереження конфіденційності інформації про споживача.

Вагомим доробком групи майбутніх підприємців – студентів коледжу стало залучення споживачів у моделі кафе «Філін» широким спектром послуг харчування, поєднаним із створенням умов повноцінного відпочинку молодих матусь через роботу у кафе ігрової кімнати для дітей. Такий підхід був відмічений учасниками, як відповідний очікуванням споживачів.

Цікавими знахідками поділились учасники заходу, які запропонували модель клінінгової кампанії. Відмінність запропонованої моделі стосується поєднанням послуги цілодобового диспетчера та клінінгових мобільних груп, які виконують замовлення. Таким чином кампанія знижує рівень собівартості  послуг і стає конкурентоздатною на ринку вказаних послуг.

Група випускного курсу університету засвідчила значний потенціал своєї професійної підготовки та запропонувала перспективну модель підприємства послуг у туристичній галузі «Пуля» з широким спектром турів і подорожей.

Створення унікальних підприємницьких пропозицій, поєднане з обговоренням сучасних тенденцій українського ринку товарів і послуг, надало учасникам заходу можливості відчути себе у атмосфері бізнес-моделювання та отримати досвід презентації перед інвесторами своїх наробок. Підприємницькі розробки засвідчили прикладний характер освіти в університеті, та перспективи розвитку майбутніх підприємців у вітчизняному бізнес-середовищі. Такий досвід стане у нагоді, у період коли український та європейський бізнес потребує нових енергійних, конкурентоздатних та ефективних підприємців.

 

Майбутні херсонські підприємці пропонують екологічне взуття, швидку доставку та інші унікальні перспективні бізнес-ідеї

24.09.2018

В межах виконання Програми розвитку малого та середнього підприємнитцва, Херсонським міським фондом підтримки підприємництва 24 вересня проведено семінар-тренінг навчального модулю  для  підприємців – початківців „Як започаткувати власну справу”. Захід проведено у приміщенні Херсонського міського центру зайнятості. Під час тренінгу були опрацьовані кроки започаткування малого підприємства. Обговорені перспективні напрями розвитку бізнесу, джерела підприємницьких ідей, законодавча та нормативна база підтримки підприємництва.  Згідно покрокових завдань тренінгу, учасниками заходу були обмірковані та запропоновані власні моделі для започаткування малого підприємництва.

Цікаву ідею у сфері послуг було створено групою, яка розробила модель «Cleaning company». Основою бізнес-ідеї стала потреба сучасних підприємств у надійних постачальників субпідрядних послуг з прибирання помешкань офісів та господарчих будівель. Авторами ідеї було запропоновано лозунг компанії «Зручні послуги в зручний для вас час!». Під час презентації було обговорено умови надання послуг, графіки роботи, специфіка конфіденційності послуг та інше.

    Група, яка презентувала ідею створення малого підприємства у сфері послуг краси «Салон краси Марго та Ко» зацікавила присутніх широким спектром запропонованих послуг а також сучасними підходами до використання косметичних технологій та матеріалів.

 «Вкусные ручки» – таку незвичайну назву для своєї моделі виробництва запропонувала інша група. Їх ідея включала виготовлення продуктів харчування «за пропозицією споживача», тобто мала широкий рецептурний потенціал. За приготуванням їжі покупці можуть спостерігати он-лайн. Лозунгом підприємства став вислів: «Харчування – за вашим бажанням!»  Але найважливіше, що «підприємство» запропонувало своїм споживачам послугу швидкої доставки продуктів на замовлення.

  Важливо, що під час створення підприємницьких ідей, була також запропонована модель виробництва. Так, однією з групп булла розроблена ідея цеху з пошиття взуття для дітей за індивідуальним замовленням «Trolo-lo». У виробництві було запропоновано  використовувати природні матеріали та екологічні технології. Дитяче взуття, за ідеєю авторів, має бути надзвичайно зручним та комфортним. Була системно продумана технологія реалізації  продукції з використанням соціальних мереж та інших інтернет ресурсів.

Кожна ідея булла детально обговорена. Учасники мали можливість задати провокаційні питання своїм «конкурентам». Таким чином було створено коло зацікавлених майбутніх підприємців, які доповнюють на розвивають свої бізнес-ідеї.

     Важливим фактором бізнес-розробок був орієнтир на потреби споживача. Була сформована підприємницька ідеологія позиціювання послуг та товарів, необхідних сучасному покупцю – мобільній, поінформованій, екологічно-орієнтованій та комунікативній особистості. Цей підхід має значні перспективи та оснований на сучасних європейських засадах розвитку підприємництва.

 

Підприємництво в умовах євро інтеграції України: спільний тренінг проведено Фондом і Херсонським центром зайнятості для майбутніх підприємців.

23.06.2018

 р. на базі Херсонського міського центру зайнятості, тренерами ХМФПП було проведено тренінг з циклу ділових ігор та моделювання веденн я підприємницької діяльності з залученням інвестицій „Євроінтеграційна реорганізація підприємців”. У ході навчання були опрацьовані питання започаткування малого бізнесу в сучасних умовах євроінтеграції українського суспільства, а саме: у сфері обслуговування, було розроблено ділову модель з відкриття кав’ярні та підприємства з надання консультаційних послуг бухгалтерського обліку.

У конструктивній дискусії, на основі запропонованих учасниками бізнес-ідей, були створені бізнес-моделі з можливостями поетапного практичного втілення їх у діючий бізнес. Особливу увагу учасників було приділено вибору варіантів малого підприємництва, що мають перспективу розвитку у місті Херсоні. Для цього було використано підбірку «100 ідей для власного малого бізнесу». Учасники обговорили варіанти відкриття підприємництва на основі ідей з використанням досвіду власних професій та життєвих захоплень.

Для використання у системній роботі було опрацьовано інноваційну маркетингову модель «Канвас», яка має значне поширене використання ізраїльськими підприємцями.

 Також під час дискусій було порушено питання проведення активних програм сприяння зайнятості та підприємництва серед населення, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці, запровадження партнерських відносин для започаткування спільних бізнесів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *