Інформація для початківців

   WORK SHOP 2019 «Успішні історії нішевих культур»

Дев’ять нішевих культур! Бебі-овочі, спаржа та лохина в закритому ґрунті, мікрогрін, амарант, обліпиха, шипшина, трюфель…Все це та багато іншого 16 травня на WORK SHOP 2019 від ГО “Земля Таврії” у гостинному господарстві ПП «Павлівське». Прибуток в агробізнесі залежить від багатьох факторів, але головним чинником є обрана культура.

  • Що обрати, аби бізнес був високорентабельним?
  • Яка культура буде мати попит в майбутньому?
  • Що очікує ринок нішевих культур?

ГО «Земля Таврії» за підтримки «Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва», оголошує про старт конференції «Успішні історії нішевих культур» 2019!
Ми продовжуємо відповіді на питання стосовно нішевих культур. 9 спікерів-практиків з 5 областей України поділяться з вами технологічними секретами вирощування нестандартних культур.
16 травня на WORK SHOP 2019 «Успішні історії нішевих культур» у Вас буде можливість не тільки почути про агротехнологію, а й побачити на власні очі взірцеве господарство ПП «Павлівські» з усіма поясненнями та відповідями від господаря. Михайло Павлівський покаже теплиці та поля, розповість про особливості тепличного вирощування та пошук каналів збуту. ПП «Павлівські», вул. Шевченка, 6, с. Веселе, Бериславський район, Херсонська область.    е-адреса: tany@ndovira.com
Участь у заході тільки за умови попередньої реєстрації та сплати організаційного внеску. Кількість місць обмежена! 

 

 

Інформація She Exports Офісу

  За результатами опитування жінок в бізнесі, їм часто бракує ресурсів для створення маркетингових матеріалів, і водночас вони прагнуть навчитися створювати візуальні рішення та маркетингові матеріали самостійно.

Програма She Exports Офісу з просування експорту спільно з Depositphotos запрошують жінок-підприємниць та жінок на керівних посадах в компаніях з експортним потенціалом приєднатися до вебінару «Графічний редактор Crello для МСБ: Дизайн – це легко». 

В рамках вебінару менеджер з маркетингу графічного редактора Crello відомої компанії-експортера Depositphotos Євгенія Дичко пояснить:

  • як працювати з графічним редактором Crelloта швидко трансформувати меседжі у графіку,
  • як робити анімований дизайн та створювати графічні рішення для соціальних мереж
  • поділиться досвідом та секретами розробки та втілення в життя візуальної стратегії мікро-, малого та середнього бізнесу за відсутності ресурсів на дизайн.

Для закріплення матеріалу учасники вебінару отримають домашнє завдання, реалізацію якого прокоментують фахівці Офісу з просування експорту.

Час проведення: 17 липня 2018 року, 16:00 – 17:30

Онлайн-трансляція запланована на каналі YouTubeОфісу з просування експорту – ExportPromotionOfficeEPO.

РЕЄСТРАЦІЯ до 16 липня 2018 року (включно) за посиланням:  https://goo.gl/Avnt6K

Тренер –  Євгенія Дичко, менеджер з маркетингу графічного редактора Crelloвідомої компанії-експортера Depositphotos. Євгенія має 7 років досвіду у сфері цифрового маркетингу і контент-менеджменту, розробляла комунікаційні стратегії для брендів Depositphotos та Crello.

Модератор – Аліна Севастюк, Керівниця напрямку SheExportsофісу з просування експорту

Організатор заходу  – Офіс з просуванн експорту у співпраці з Depositphotos. Контакти для довідок: Координаторка Платформи She Exports Юлія Тахтарова (sheexports@epo.org.ua) та керівниця напрямку SheExportsОфісу з просування офісу Аліна Севастюк (alinasevastyuk@epo.org.ua, +380674628282).

 

«Херсон – європейське місто. Міграція капіталу»

IMG_7014Напередодні Міжнародного дня студентів для  третьокурсників  факультету економіки Херсонського державного університету відбувся третій тур тренінгів для підприємців-початківців – ділова гра «Херсон – європейське місто. Міграція капіталу». Тренінг  організовано Херсонським міським фондом підтримки підприємництва у межах Програми розвитку малого та середнього підприємництва у м. Херсоні.

 Гра проводилась в умовах максимально наближених до реалій сучасного підприємництва. Молодим людям в ігровій формі було запропоновано розробити власні концепції підприємств, обрати сфери діяльності, стратегії їх розвитку, створити унікальні продукти або послуги. Кожну ідею  необхідно презентувати та  захистити перед групою запрошених експертів – представників малого та середнього підприємництва. Події на грі розвивалися стрімко і креативно.

Протягом двох годин, шановні, з багаторічним досвідом, керівники відомих херсонських підприємств: Дмитро Іванов – генеральний директор Холдингу «Автопланета», депутат Херсонської міської Ради, Ілля Вольський – генеральний директор, власник компанії «АгроВоля», Владислав Лось – власник рекламного агентства «Аперкот», Анатолій Стоцький – виконавчий директор ГО «Фундація активізації громад» були у образах відомих світових інвесторів і давали експертну оцінку гравцям.

      Дмитро Іванов прокоментував нестандартні підходи майбутніх керівників успішних бізнес-проектів: «Найважливішим є те, що запропоновані студентами стратегії були дійсно живими, оригінальними і дуже креативними, а також мали би неабияку перспективу для реалізації у нашому місті. Я  задоволений та зворушений тим, що молоді люди  вже сьогодні пропонують такі сучасні маркетингові інструменти, як «трабл-шутінг», соціально-етичний маркетинг та враховують специфіку херсонського бізнес-мікросередовища».

Студенти під час гри також змагались у знаннях маркетингових концепцій відомих світових кампаній, таких як «Макдональдс», «Google» та інших.

 «Розробки цікаві, але, як практику, мені хотілось бачити пропозиції більш «приземлених» концепцій товарів та послуг, – зауважує Владислав Лось – звісно, заважає відсутність практичного досвіду, який набувається з часом і є важливим чинником конкурентоздатності у бізнесі».

 «Здебільшого заходи Фонду направленні на допомогу молодим людям, які тільки починають замислюватись над своїм майбутнім. Саме такі тренінги в ігровій формі прискорюють етапи становлення підприємця-початківця. Цікавим та дуже корисним був би експеримент проведення міжвузівського змагання – гри «Міграція капіталу»  за такою методикою, можливо в наступному році ми започаткуємо такі «бізнес-змагання» – додає директорка Фонду підтримки підприємництва, Наталя Кравець.

Креативні ідеї висунули команди з назвою підприємств «Набагато більше» та  «Потрібні люди». Команда «Мрія», нажаль не заробила бонусну «інвестицію» і «підприємство збанкрутувало», члени команди перейшли до інших команд. Перевагу експерти надали ініціативі команди з назвою підприємства «Prok» у створенні суперсучасного центру відпочинку «Відпустка в будь-яку пору року». Ця ідея і стала переможницею ділової гри «Херсон – європейське місто. Міграція капіталу».

Але, переможених у грі не було, адже такі конкурси наштовхують майбутніх підприємців на нові ідеї, стимулюють у навчанні, надають можливість отримати  практичний досвід і стати більш конкурентоздатним на життєвому шляху та у сучасному бізнес-середовищі.

Для інформації,  за останніми даними на обліку в Херсонській ОДПІ перебуває 24,8 тис. фізичних осіб підприємців, серед яких близько 9 тис. платників єдиного податку та майже 15 тис. підприємців на загальній системі оподаткуванні. Всі вони є представниками малого бізнесу Херсона.

 

 

До відома  підприємців малого та середнього бізнесу!

Запрошуємо пройти навчальний курс  “Нетворкінг і Бізнес Модель”

Курс розрахований на представників малого і середнього бізнесу, товаровиробників, фермерських господарств та сільськогосподарських підприємств, консалтингових і тренінгових центрів.

Під час навчання буде створено “майданчик”, на якому учасники матимуть можливість  знайти нові ділові зв’язки і провести переговори з представниками різних бізнес структур.

Участь у курсі безкоштовна (за фінансової підтримки проекту UHBDP).

Відбір учасників відбувається на конкурсній основі.

У програмі курсу перередбачено: обід та кава-брейк, для іногородніх – оплачується проживання у готелі.

Реєстрація – обов’язкова, так як кількість місць обмежена, за  посиланням на сайті проекту uhbdp.org:http://uhbdp.org/ua/906-provedennya-dvodennikh-seminariv-za-uchasti-treneriv-mctc

Детальна програма курсу за посиланням на сайті проекту www.uhbdp.org

У Херсоні навчальний курс “Нетворкінг і Бізнес Модель” проходитиме  за адресою: Перекопська, 20, бізнес-дім «Бордо», конференц-зала.

 

Організатори навчального курсу:

-український Проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), який фінансується Міністерством міжнародних справ Канади (Global Affairs Canada)

– Ізраїльське агенство міжнародного співробітництва в цілях розвитку (Міністерство закордонних справ, Єрусалим).

– Міжнародний Навчальний Центр імені Голди Меїр на горі Кармель (МСТС, Хайфа, Ізраїль).

Експерти Міжнародного навчального центру МАШАВ (МСТС, Хайфа, Ізраїль) і бізнес-тренер з Ізраїлю презентують свої теми:

– Наталя Мазор, бізнес-тренер «Мистецтво презентації. Нетворкінг і маркетинг. Співпраця і кооперація».

– Катерина Руденко, директор курсів МСТС «Бізнес – модель “Канвас”.

 

Інформація надана

Херсонським міським фондом підтримки підприємництва

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *